گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
شارژر آداپتور 10 وات شیائومی26 اردیبهشت 1400بازدید : 1703

شارژر آداپتور شیائومی

شارژر 10 وات شیائومی

شارژر10وات شیائومی، دارای ابعادی برابر با 58.1* 30.4*21.4   و وزن 100 گرم است که از جمله شارژرهای کوچک برای گوشی های هوشمند می باشد که حمل آنها به راحتی صورت می گیرد.
نحوه ساخت این آداپتور با فناوری آینه براق  است با یکپارچه سازی فوق العاده فراصوت ازجوشکاری می باشد، که آن را به یک شارژر زیبا، نفیس و جمع و جورتبدیل کرده است.

 

مشخصات کلی:


وزن محصول با بسته بندی:120 گرم
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
رنگ :سفید

 

مشخصات فنی:


این آداپتوردارای خروجی 5V / 2A است که با چیپ هوشمند تشخیصی که در آن به کار رفته است، برای انواع تلفن های همراه اندروید و iOS مناسب می باشد. 
آداپتور10 وات شیائومی دارای  فن آوری پیشرفته و بدنه ای سراسر بدون درز اولتراسونیک است.این آداپتوردارای نمای ظاهری زیبایی می باشد. این در حالی است  که حجم و اندازه  آن نسبت به محصولات مشابه کاهش یافته است. 

مزیت:


به خاطر اینکه این آداپتوراز ولتاژ بدون محدودیت AC100-240V شارژر پشتیبانی می کند، شما می توانید در جای جای دنیا از آن استفاد کنید.و هنگامی که به مسافرت های کاری می روید دیگر نگران خاموش شدن گوشی خود نباشید.زیرا این شارژر را با خود همراه داشته باشید و گوشی خود را با آن شارژ کنید.

جمع بندی:


آداپتور 10 وات شیائومی از گواهینامه 3C برخوردار می باشد. این گواهینامه به معنای اینست که ایمن و مطمئن است.
باعث می شود که از دستگاه شما در مقابل ولتاژ اضافه در هنگام ورودی و خروجی، اتصال کوتاه مدت ، دمای بالا و دیگر موارد حافظت می نماید.
به وسیله آداپتور 10 وات شیائومی ،بلندگوها ، ساعت های هوشمند خود را هم می توانید شارژ کنید زیرا که با این دستگاه ها سازگار است.
 شرکت شیائومی آداپتور 10 وات شیائومی را تنها به صورت یک رنگ تولید کرده است.رنگ این شارژر سفید می باشد.

استخدام کارشناس فنی