گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی21 اردیبهشت 1400بازدید : 1724

هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی 

هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی

هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی دارای دو گوشی مستقل از هم می باشد که هرکدام از آنها به طور جداگانه در هر کدام از گوش ها قرار می گیرد. این هدفون با یک چیپست دو هسته‌ای به روز شده، دارای فناوری مدرن انتقال همزمان به هردو گوشی است که بطور همزمان سیگنال‌های صوتی را به هدست های چپ و راست منتقل می کند.همین امر باعث شده شما هنگام استفاده از این هدفون تاخیر خیلی کمی را داشته باشید.

 

با توجه به اینکه عملکرد این هدفون به گونه ای است که دارای اتصال پایدار بوده و هنگام استفاده تداخلی  دیده نمی شود. شیائومی برای هدفون بلوتوث Air 2S،معماری جدیدی اتخاذ کرده است که باعث بهینه سازی آن شده است.این هدفون به خاطر اینکه دارای بلوتوث نسخه 5.0 می باشد از رمزگشایی بلوتوث LHDC برای سیستم عامل  MIUI گوشی های شیائومی استفاده می کند و آن را بهبود می بخشد. 
با هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی، هنگام بازی و تماشای فیلم، کمترین تاخیر را تجربه می کنید. بطوری که هنگام روشن شدن هدفون و دیوایس خود ، کمترین تاخیر و یکپارچه بودن زمان اجرای صدا و تصویر را مشاهده می کنید.

 

خصوصیات منحصر به فرد

هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی دارای  دستیار صوتی XiaoAI است؛ که شما می توانید با دستور دادن به صورت صوتی به راحتی آن را فعال کنید.این دستیار صوتی  قابلیت این را دارد که کار های مختلفی را همانند اجرای موسیقی، گوش دادن به داستان، اجرای نقشه برای  یافتن  راحت تر مسیرها و غیره انجام دهد.

هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی دارای فناوری کاهش نویز آرایه میکروفون دوگانه  است که با توجه به اظهارات شیائومی مبنی بر اینکه این هدفون قابلیت این را دارد که هنگامی که کاربران در حال مکالمه هستند، تماس صوتی را با کیفیت HD برقرار می کند و همچنین نویز محیط را کاهش می دهد. 
هر گوشی Xiaomi Mi Air 2S با یک درایور پویا 14.2 mm می باشد که صدای با کیفیتی را ارائه می دهد.


نکته:

از نکاتی که در هدفون ها مدنظر است طول عمر باتری آنهاست، که شیائومی برای هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی، اظهار می کند که کاربران می‌توانند با یکبار شارژ کردن هدفون، 5 ساعت از آن استفاده کنند. هنگامی که هدفون داخل جعبه شارژ می باشد، شارژ آن افزایش می یابد و تا 24 ساعت قابلیت استفاده دارد. جعبه شارژ هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی دارای پشتیبانی از فناوری شارژ بی‌سیم Qi-standard  است که شارژ کردن آن راحت تر صورت می گیرد.


با این تفاسیر، شرکت شیائومی برای هدفون بلوتوث Air 2S شیائومی تأخیر کم را با عملکرد حدود 120 میلی ثانیه تضمین می کند. این نتیجه خوبی است . هنگام تماشای یک ویدیوی Youtube و در بازی ها ، تقریباً هیچ تأخیری مشاهده نمی شود.
و این امر برای بسیاری از کاربران مطلوب می باشد.
 


 

استخدام کارشناس فنی