گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
آموزش افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام27 آذر 1397بازدید : 17762

آموزش افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام

افزایش فالوور رایگان اینستاگرام واقعی

 

هزینه های افزایش فالوور همیشه بالا بوده و بالاتر هم رفته !

اخیرا بسیاری از برنامه های افزایش فالوور رایگان در اینترنت موجود شده که شما برنامه رو بر روی گوشی خود نصب میکنید و از آنها استفاده می کنید اما نکته ای که باید به اون توجه داشت اینه که هیچکدوم از این برنامه ها بصورت درست فالوور واقعی به شما نمیدن و در نهایت بسیاری از این برنامه ها باعث مسدود شدن حساب کاربری می شوند.

میدونستین تمام فالوور هایی که شما از اون برنامه ها به دست میارید ربات هستند و فقط نقش فالوور دارن و به معنی کامل هیچ کاری از دستشون بر نمیاد و ماهیانه اینستاگرام این کاربرهای رباتی رو پیدا میکنه و غیر فعال می کنه ؟ 

 

ما در این آموزش می خواهیم تنها روش موجود و موثری که الگوریتم و عملکرد اون ربات ها رو گول میزنه و به شما فالوور رایگان میده رو بصورت کامل توضیح بدیم. در واقع در این آموزش شما افرادی که از برنامه های افزایش فالوور و ربات های مربوطه استفاده میکنند رو گول میزنید و وادار به فالو کردن حساب کاربری خودتون میکنید.

این روش بسیار ساده است ولی باید در نظر داشت که مراحل رو به همون صورتی که ما در این آموزش به آن اشاره کردیم رعایت کنید و در غیر اینصورت قطعا نتیجه مورد نظر خود را نخواهید گرفت.

 

چگونه فالوور رایگان و واقعی کسب کنیم ؟

در پایین مراحلی که باید انجام دهید را بصورت مرحله مرحله به شما توضیح می دهیم. مراحلی که گروه گیگاهِلپ برای اینکار توضیح داده به شرح زیر هستند :

  1. این صفحه ی اینستاگرام رو باید فالو داشته باشید. gigahelp_ir ( یا در جستوجوی اینستاگرام GigaHelp_ir بنویسید)
  2. پس از فالو کردن این آیدی وارد بخش Following بشید یا به قول معروف ببینید گیگاهلپ کیا رو فالو کرده؟! تمام اون افراد رو یکی یکی فالو میکنین و پس از 1 دقیقه  دوباره همه رو آنفالو میکنید
  3. وقتی توی بخش ♥ یا همون Notification بشید و یک بار تازه سازی کنید Refresh ، میبینید چند نفر شما رو فالو کردن که واقعی هستن ! 
  4. دوستان توجه داشته باشین که این پیج رو توی فالو خودتون داشته باشید ، سر زدن به پیج و نگه نداشتنش توی فالوور ها باعث میشه پیج از طریق اینستاگرام بنا به دلایلی بسته شه ! 

 

پس اگه ما این رویه رو ادامه بدیم یه عالمه فالوور رایگان به دست میارم .

این روش تنها روش موجود در اینترنته که به صورت واقعیه و افزایش فالوور رایگان فقط به این صورتی که در بالا توضیح داده شد امکان پذیره و در نهایت فالوررهایی رو به صفحه شما ارسال می کند.

موفق باشید .

گیگاهلپ
Gigahelp.ir

دسته بندی : اطلاعات موبایلی
استخدام کارشناس فنی