گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
آموزش استفاده بسته های فیروزه ای همراه من21 مرداد 1399بازدید : 6673

آموزش استفاده بسته های فیروزه ای همراه من

آموزش استفاده طرح های فیروزه ای همراه من

 

 

در این آموزش قصد داریم که نحوه استفاده از امتیازات باشگاه فیروزه ای برنامه همراه من برای اوپراتور همراه اول را آموزش دهیم.

در ابتدا باید بدانید که این امتیاز ها در صورت خریدن شارژ و یا بسته های اینترنتی و یا مکالمه به شما تخصیص خواهند شد، بطور مثال اگر شما 1000 تومان شارژ خریداری کرده باشید، سیستم همراه اول به شما یک امتیاز در باشگاه فیروزه ای خواهد داد.

 

طریقه استفاده از امتیازات و انتخاب یک بسته

برای انتخاب یک بسته کافی است در صفحه اصلی نرم افزار موبایل همراه من، گزینه باشگاه فیروزه ای را انتخاب کرده و سپس با صفحه زیر روبرو خواهیم شد :

آموزش استفاده بسته های فیروزه ای همراه من

آموزش استفاده بسته های فیروزه ای همراه من

در این صفحه امتیاز شما در بالا ثبت شده است و یک لیست از بسته ها بصورت نمایش غلتان ( رول ) وجود دارد. شما می توانید نسبت به امتیازات خود یکی از بسته های مورد نظر را انتخاب کنید.

 

شرایط استفاده از بسته ها

در نظر داشته باشید که انتخاب این بسته ها مستلزم داشتن امتیاز موجود در باشگاه فیروزه ای می باشد و همچنین شما در لحظه قادر به انتخاب دو بسته نخواهید بود.

 

خطای سیستمی

آموزش استفاده بسته های فیروزه ای همراه من

در صورتی که با خطای خطای سیستمی. در حال حاضرامکان فعالسازی بسته وجود ندارد. مواجه شدید بدین معناست که شما در حال حاضر یکی از بسته های فیروزه ای را بصورت فعال دارید. برای انتخاب و فعال کردن بسته جدید حتما باید بسته قبلی به اتمام برسد، به این معنا که اگر بسته پیامکی و مکالمه ای باشد باید هم تعداد پیامک ها به اتمام رسیده باشند هم مدت زمان مکالمه درون شبکه ای، و در نهایت شما قادر به انتخاب یک بسته جدید خواهید بود.

 

 

دسته بندی : اطلاعات موبایلی
استخدام کارشناس فنی