گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
مشکل باز نشدن و فیلتر شدن سایت مواد شیمیایی مرک Merck و زیگما Sigma11 تیر 1400بازدید : 2699

مشکل باز نشدن و فیلتر شدن سایت مواد شیمیایی مرک و زیگما

فیلتر شدن سایت مرک Merck و زیگما Sigma

 

مشکل باز نشدن سایت آلمانی مرک و زیگما

متاسفانه در روز 8 تیر ماه 1400 (29/06/2021) سایت های مرک و زیگما به دلیل تغییر در سیاست های شرکت و عواملی نظیر تحریم های اقتصادی علیه ایران، دسترسی کاربران ایرانی را به سایت خود مسدود کرده و مانع ورود هرگونه کاربر و بازدید کننده ایرانی به سایت های خود شده اند. در واقع این سایت ها کاربران ایرانی را فیلتر کرده اند و این موضوع باز نشدن سایت توسط کاربران ایرانی تا اطلاع ثانوی به همین صورت ادامه دار خواهد بود.

 

راه حل اتصال به سایت مرک و زیگما

همانطور که میدانید وجود مواد شیمیایی برای استفاده هایی نظیر شرکت های دارویی و دانشگاه ها امری بسیار ضروری و مهم است و این مراکز در صورت نبود منابع درست و با کیفیت، مجبور به استفاده از مواد شیمیایی چینی خواهند شد و به دلیل مرغوب نبودن مواد شیمیایی چینی، نتیجه آزمایش های مورد نظر گاها اشتباه و دارای خطا خواهند بود.

همانطور که در بالا ذکر شد سایت مرک و زیگما دسترسی کاربران ایرانی را به سایت خود بسته اند و این امر بدین معناست که کاربرانی که دارای آی پی ایرانی هستند قادر به باز کردن این سایت ها نخواهند بود. برای رفع این مشکل 2 راه حل کلی وجود دارد که در پایین به آن اشاره خواهیم کرد.

 

کمک گرفتن از سایت های ایرانی معتبر (توصیه شده)

در کشور ایران برخی از شرکت ها بر وارد کردن مواد شیمیایی مرغوب و غیر تقلبی متمرکز هستند و این شرکت ها قابلیت ارائه مواد شیمیایی مرغوب و دقیق را خواهند داشت. البته باید سابقه این شرکت ها را نیز در نظر داشته باشیم. شرکت هایی نظیر پارس فراسو که وارد کننده رسمی مواد شیمیایی هستند نیز در سایت خود لیستی از کد های شیمیایی مرک را در اختیار کاربران گذاشته اند و کاربران ایرانی در صورت نیاز به جستجو در مورد یک ماده شیمیایی به راحتی می توانند وارد این صفحه شده و در مورد ماده شیمیایی مورد نظر خود اطلاعات کامل و جامعی را دریافت کنند.

 

استفاده از نرم افزار های تغییر هویت اینترنتی

در این روش باید از برنامه هایی که آی پی شما و یا مشخصات شما که نشان دهنده این است شما از ایران به سایت آنها مراجعه می کنید را تغییر دهید و سپس وارد این سایت ها بشوید. راه هایی نظیر استفاده از VPS و یا غیره که هزینه های بالایی دارند و توصیه نمی شوند.

 

توجه داشته باشید تا زمانی که سایت های مرک و زیگما دسترسی به ایرانیان ندهند، این روال ادامه خواهد داشت و مشکل وصل نشدن به این سایت ها حل نخواهد شد.

دسته بندی : اطلاعات صنعتی
استخدام کارشناس فنی