گیگاهلپ سایت اطلاعات عمومی دیجیتال

پایگاه اطلاعاتی


کسب اطلاعات دیجیتال کامپیوتر و موبایل

استخدام کارشناس فنی
مشکل وصل نشدن پارس رسا به متاتریدر 410 دی 1399بازدید : 6671

مشکل عدم اتصال یا No Connection برنامه متاتریدر4 برای اتصال به پارس رسا

خطای متاتریدر 4 به پارس رسا

 

رفع مشکل عدم اتصال برنامه متاتریدر 4 به پارس رسا

حدودا از تاریخ 20 آذر ماه سال 99 کاربران متاتریدر4 که از پایلوت رسا استفاده می کردند با پیام هایی نظیر No Connection یا Invalid Account مواجه  می شدند و بسیاری از کاربران با در نظر گرفتن اینکه شاید ایراد از برنامه نصب شده بر روی کامپیوتر خود باشد، برنامه را چندین بار حذف و دوباره نصب می کنند، اما دلیل این پیام های خطا عدم ارتباط برنامه متاتریدر به سرورهای شرکت پارس رسا می باشد.

مجموعه گیگاهلپ پس از گفتگو با شرکت پارس رسا به نتیجه نهایی رسید که در حال حاضر شرکت پارس رسا قصد ارائه چارت یا نمودار برای بورس ایران را ندارد و تا اطلاع ثانوی هیچ گونه سرویسی برای کاربران خود در نظر نگرفته است پس تنها کاری که از کاربران بر می آید صبر کردن است که شاید در آینده شرکت پارس رسا دوباره اعلام به ارائه چارت های بورس داشته باشد و یا یک شرکتی مشابه به پارس رسا شروع به ارائه و خدمات بورس را داشته باشد.

 

برای بررسی اینکه پارس رسا دوباره شروع به فعالیت کرده است یا خیر از طریق این لینک سایت شما می توانید از وضعیت کنونی پارس رسا مطلع شوید.

 

توجه داشته باشید تا زمانی که شرکت ارائه خدمات خود را به حالت قبل برنگردانده، هیچ لزومی به نصب و یا دوباره نصب کردن برنامه نیست.

 

راه حل :

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در حال حاضر هیچ شرکت دیگری ارائه دهنده چنین چارتی برای متاتریدر 4 نیست، ولی تعدادی شرکت در حال راه اندازی سرورهایی برای سرویس دهی هستند که پس از پیاده سازی در پست های بعدی به آن ها اشاره خواهیم کرد.

دسته بندی : اطلاعات کامپیوتری
استخدام کارشناس فنی